Helvetesveckan

Söndag idag, usch vad jag inte är taggad på veckan som ska komma. Det är ju sista veckan innan lovet och vi har så mycket i skolan. Till imorgon har vi historialäxa (och dom är alltid jobbiga), på tisdag ska vi har läst 12 sidor psykologi, på torsdag har vi samhällsprov (vilket är det allra jobbigaste denna veckan) och engelskaläxa där vi ska ha läst 60 sidor i en bok plus skrivit reflektioner till det vi läst. På fredag ska vi lämna in en labbrapport på kemin som jag inte ens börjat med samt en geografiuppsats. Nej usch denna veckan kommer bli jobbig. Dock är jag hur taggad som helst på höstlovet eftersom vi åker utomlands! Det kommer bli så himla roligt! Så jag får väl tänka på det när jag sitter med allt jäkla plugg haha.  


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback