Helvetsveckan är över

Idag hade vi ju samhällsprov, det känns obeskrivligt skönt att ha det gjort! Det kändes som att det gick ganska bra i alla fall, så jag hoppas det det bästa. Efter skolan följde jag med hem till Annie och Lois. Först kollade vi bara lite på Friends och efter det bakade jag och Lois. Vi gjorde samma chocolate chips med nutella som senast vi bakade eftersom dom var så goda. Sen har vi även ätit kvällsmat och nu sitter vi och slappar lite. Jag har även skrivit min labbrapport som ska var klar imorgon så nu är denna helvetsvecka över vilket känns så jäkla bra. Och i övermorgon bär det av till Kina och en superrolig resa, så just finns det inte mycket att klaga på här i livet!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback