Life update

Hej på er, sorry att min uppdataring varit lite svajig de senaste dagarna men jag har lite brist på inspiration och roliga inlägg. Och min vardag under veckorna är ju inte överdrivet intressant haha. Idag hade vi i alla fall idrott i skolan och jag lyckades få en basketboll på mitt finger som nu har svullnat upp jättemycket och blivit lite blått. Dessutom gör det fett ont så jag lite halvt handikappad i min högerhand för tillfället haha.
 
Vi hade även spanskaprov idag vilket jag inte hade förberett mig speciellt mycket inför, men det gick okej tror jag. Efter provet hade vi lunch och mina kompisar beställda pizza och pommes istället som vi åt i centralhallen så det var gott, mycket bättre än dagens skolmat.  


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback