Korrö

Idag åkte vi till Körro med klassen. Först vandrade vi 7km medans ekonomiklassen paddlade. Jag är verkligen ingen skogsmänniska och känner mig inte så hemma i naturen om man säger så. Sen lyckades jag även ramla i och bl i helt lerig efter typ fem minuter hahah. Men utöver det gick vandrigen bra.
 
När vi vandrat klart var det lunchpaus och sen var det vår tur att paddla. Det var väldigt roligt faktiskt. Jag paddlade med Annie och vi hade lite krig med Johannes och Isak. De knuffade in oss till kanten flera gånger så vi fastnade i buskar och vass hela tiden.Vi hämnades genom att skvätta vatten på dom medans de sköt på oss med vattenpistoler. Sen mötte vi flera andra och hamnade typ i en stor klunga där alla krockade hela tiden haha. Så det var lite kaosat men jäkligt kul! Efter några timmars paddling tog vi bussen tillbaka till skolan och nu har jag precis kommit hem. Ikväll  ska vi hem till Sofie och se på fotboll tror jag, så det blir mysigt. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback