Review - Seche vite topcoat

För ett tag sen införskaffade jag mig detta topplacket från Seche Vite. Nu har jag använt det i en månad ungefär och tänkte ge en liten recension. Jag tycker att det var helt grymt! Efter man har tagit på lacket är naglarna helt torra efter ungefär 1-2 minuter. Det är så skönt för annars har jag behövt vänta upp till en timme innan jag känner att naglarna är så torra att jag ska kunna anväda händerna som jag brukar.
 
Jag skulle inte säga att lacket gör att nageldesignen håller längre än vad de andra topplacken jag testat gör, utan det är ungefär samma. Men den korta torktiden gör ändå att jag verkligen älskar detta lacket. Jag köpte mitt på Kicks för 125kr, så det är ett lite dyrare lack, men ändå inte överdrivet dyrt och jag tycker absolut att det är värt det då flaskan dessutom är ganska stor. Så ett stort tips från mig om du vill ha ett bra topplack. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback