Gym och övningskörning

Bild från första gången jag övningskörde, har redan lagt upp den en gång men det inlägget råkade jag radera.  
 
Idag efter skolan var jag på gymmet med Annie och efter det var vi på coop lite snabbt för att köpa något att äta haha. När jag kom hem åt jag kvällsmat, pluggade biologi och sen övningskörde jag med pappa. Jag måste verkligen ta tag i min körning, fyller ju inte 18 förrän i sommar men jag vill ju ta körkortet så snabbt som möjligt och just nu är det väldigt långt bort kan jag säga hahah. Vi har i alla fall kommit hem nu och jag har inga planer för kvällen förutom att duscha. Hoppas ni haft en bra tisdag hörrni. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback