2016 - mars + april

Mars - En av årets roligare månader faktiskt. Skaffade en ny dator och nytt redigeringsprogram, gick på teater med skolan, gjorde french toast rolls med Lois och hade årets första grillning med mina kompisar. Ida fyllde 18, jag var på hockey och åt på Massimo med familjen, mamma fyllde år, firade påsk med godaste påskmiddagen hos Annie och Lois och Kalle fyllde år. Avslutade månaden med ett jätteroligt besök i Malmö med mina kompisar och den 31 mars bar det av till Rom med min familj och våra kompisar!
 
April - Började månaden i Rom och levde life, grillade med kompisar igen, testade friterad glass och var besatt av jordgubbar. Hängde mycket med kompisar när inte skolan tog upp min tid och våren närmade sig. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback