Glitterfest

Igår kväll var det dags för den tredje studentfesten och denna gången med temat glitter-jul. Jag skippade dock jul-delen och körde på bara glitter istället (tänkte ha tomteluva men jag glömde den). I alla fall, Elli och Ida kom hit vid åttatiden och då förade vi samtidigt som vi fixade oss lite. Hade jättekul och sen lite innan elva gick vi till Grace där festen var. Även denna studentfesten blev jättelyckad och jag hade en så rolig kväll! Kände mig lite seg på eftermiddagen och är/var dessutom svinförkyld, men jag tog en halstablett och ipren och sen var jag good to go (värt). Fick betala för det idag dock med bland annat en halvt förlorad röst. Dessutom jobbade jag till halv åtta efter skolan idag så nu är jag heelt slutkörd. Men hade som sagt jätteroligt igår så det var det värt :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback