Hemma från Österrike

Nu har vi kommit hem från Österrike efter lång bussresa hem. Dock gick tiden ganska snabbt och vi hittade på lite roliga saker tillsammans (vi=dom vi umgåtts med mest denna resa) vilket gjorde det hela roligare. Vi kom hem vid tretiden ungefär och sen dess har jag packat upp, städat mitt rum och så har vi ätit kvällsmat. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är ganska slutkörd efter denna veckan. Jag har i alla fall haft det hur bra som helst i Österrike, det har verkligen varit jätteroligt hela tiden. Både skidåkningen men också alla middagar, kvällar och nätter och så vidare, en superbra resa helt enkelt! 
Bild tagen alldeles nyss, trots att det är skittråkigt att vara hemma igen ska det i alla fall bli skönt att få sova i sin egen säng haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback