Back on track

Igår var det första skoldagen så nu är vardagslivet igång igen. Igår efter skolan var ag hemma hos Annie och Lois. Vi slappade lite först, och sen förberedde vi oss för en geografiredovisning vi hade idag. Det känns skönt att ha den gjord och det gick väl ganska bra tycker jag. Idag efter skolan var jag och fikade med mina kompisar. Vi gick till Skåres och efter vi fikatsatt vi och snackade i flera timmar vilket var så mysigt. Hoppas ni haft en bra start på den nya terminen, kram. 
Två matbilder från idag. Den första är från skolans inte så goda lunch (som vi fick äta in centralhallen pga mycket folk) och den andra är från mitt (och julias i bakgrunden) fika frn idag, som var betydligt godare än det ser ut haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback