Sommarstugan

Två bilder från när vi var i sommarstugan för två år sen. 
 
God morgon hörrni. Just nu håller jag på att packa lite för vi ska åka till vår sommarstugan om en timme typ. Skulle väl inte säga att det är min favoritplats direkt då jag verkligen är en stadstjej men det ska ändå bli skönt att komma iväg i några dagar, det har varit lite mycket på sista tiden. Hoppas det blir bra väder så jag kan bada och sola på bryggan för det älskar jag! Om vädret blir fint stannar vi till lördag, annars åker vi hem lite tidigare. Vi hörs i alla fall troligtvis ikväll, dock är det lite svårt med internet där men jag ska göra vad jag kan :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback