1 juni

Idag är det första juni vilket känns helt sjukt, halva 2016 har redan gått och vi har nått den första offeciella sommarmånaden. Vet inte riktigt vad jag tycker om att tiden gå så jäkla snabbt, men jag älskar sommaren så just nu är jag mer än glad att juni är här, och att vi dessutom har haft sommarvärme även idag. Så efter skolan åkte jag hem och solade, badade i poolen och bara chillade. Kom även precis på att jag glömde springa idag och nu är det försent för det. Har varit såå dålig med träningen denna veckan, men det har kommit massa andra saker emellan som jag prioriterat högre (till mitt försvar har det faktiskt varit viktigare saker än träning) så det har inte blivit av. Jaja, det är ju inte hela världen. Hoppas ni hade en bra start på årets första sommarmånad, wiiee! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback