Körlektion och riskettan

Igår hade jag ju som sagt min första körlektion på körskola. Det var lite nervöst då jag aldrig kört "inför någon" på det sättet men det gick helt okej. Efter det mötte jag upp mina kompisar och åkte till Grand, jag köpte en jacka/kofta som jag kanske visar en annan gång. Sen spenderade vi kvällen tillsammans vilket var jätteroligt.
 
Idag var det studiedag på dagiset så jag var ledig från jobbet vilket var så skönt. Så jag tog det lugnt under dagen och sen vid halv sex till nio hade jag riskettan. Det var kanske inte det roligaste men de måste ju göras, och det var ju mer intressant än handledarkursen haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback