Sämsta bloggaren

Förlåt för att jag är sämst på att uppdatera för tillfället. Igår efter jobbet var jag så trött så jag tog små powernaps hela dagen haha samtidigt som jag kollade lite på Prison Break. Började kolla på det för ett tag sen (jag är efter jag vet) och nu är jag i slutet på säsong 1. Tycker det är väldigt spännande, nästan lite för spännande ibland, blir typ rädd haha.
 
I alla fall, nu är jag hemkommen från dag 3 på jobbet och om ungefär en halvtimme ska jag iväg och ha min första kölektion på körskola. Har bara kört hemma med pappa innan så jag är lite nervös haha. Efter det ska jag träffa mina kompisar och vi tillbringar nog kvällen tillsammans så det bli roligt :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback