Sommarjobb och fotboll

Idag var det första dagen på mitt sommarjobb. Tror inte jag berättat det men jag jobbar i alla fall på ett dagis väldigt nära där jag bor. Dagen gick bra, all personal verkar väldigt trevliga så det känns bra och jag tycker det är ganska mysigt att jobba på dagis plus att det inte är så ansträngande haha.
 
Efter jobbet hämtade jag ut min cykel som varit på lagning (har inte nämnt det men jag trillade ganska rejält i torsdags så cykeln pajade, men jag klarade mig fint) och efter det åkte jag hem till Annie och Lois. Sen kom även Ida och Alexander och då kollade vi på fotbollen tillsammans, vilket ni ser på bilderna (plus vår väldigt fancy middag haha). Det var ju Sveriges första EM-match så självklart supportar vi haha, kul var det i alla fall :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback