Gym med kompisar

 Tre av låtarna vi spelade på gymmet idag, älskar Peg Parneviks nya låt, så bra. 
 
Usch förlåt hörrni,  nu har det gått alldeles för lång tid sen jag bloggade senast. Idag hade vi en lång håltimme efter första lektionen (som även involverade två brandlarm haha) så jag och mina kompisar bestämde oss för att gymma då. Det var faktiskt jättekul då vi var helt själva större delen av tiden. Vi vi dunkade musik på högsta volym under tiden och när alla var klara blev det även lite dans hahah. Efter skolan var vi hemma hos Annie och Lois och bakade lite. Vi gjorde lime- och vitchokladfudge som blev väldigt god. Nu har jag kommit hem och sitter och kollar på Parneviks, älskar det haha. Kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback