Påskafton

Dessa tre bilderna kommer från lunchen, vi åt lite klassiskt påskbord och det var väldigt gott. 
Senare var det dags för middag och Annie hade lagat lammfilé med ungsbakad potatis, rödvinsås och lite annat. Så gott verkligen!
Efterätten stog jag och Lois för och det blev en tårta med hallonfyllning och lenomvurd med en maräng-kräm på utsidan. Jättegod även denna, och supergullig med påskdekorationerna. 
 
Igår var det ju påskafton och som jag nämnde spenderade jag kvällen med mina kompisar. Jag mötte dock upp Annie och Lois redan vid två för att förbereda tårtan. Senare kom även Ida och då spenderade vi resten av kvällen tillsammans. Vi gjorde lite blandade roliga saker och åt massa mat (som ni ser) tills vi hamnade i världens matkoma men det var det värt haha. Jag hade en jättelyckad påsk-kväll i alla fall, hoppas ni också hade det. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback