Påsklov

Idag fick vi påsklov!!!! Det känns dock inte som det och jag går hela tiden runt och tänker att det är skola som vanligt imorgon. Men det är i alla fall hur skönt som helst och jag har inget plugg heller som behöver göras under lovet. Jag har faktiskt lite roliga planer inför detta lov, speciellt sista halvan och det tänkte jag berätta mer om ikväll.
 
I alla fall, efter skolan gymmade jag och Annie och sen mötte vi upp Lois för att gå på stan en stund och efter det slappade vi bara lite hemma hos dom. Sedan åkte jag hem för att äta mammas födelsedagsmiddag med familjen samt fira henne lite. Maten var jättegod och jag tänkte lägga upp bilder imorgon. Hoppas ni haft en bra start på lovet finisar (om alla nu har påsklov samtidigt?). Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback