Kompisar och plugg

Igår blev det ingen uppdatering för jag hade ingen tid. Direkt efter skolan gymmade jag och sen åkte jag och mina kompisar hem till Annie och Lois där vi spenderade resten av dagen och kvällen. Vi bakade macarons som faktiskt blev väldigt bra. Sen satt vi bara och snackade, åt laxburgare med mango- och avocadosallad (tror jag, det var gott i alla fall) som Annie lagat och lite annat mysigt.
 
Jag kom hem lite efter tio och försökte plugga lite historia. Vi hade skrivning i det idag, och trots att jag inte pluggade kändes det ändå okej. Igår hade vi ju matteprovet och det kändes också okej så nu är alla prov för denna veckan gjorda. Dock har vi prov på måndag och tisdag nästa vecka så jag har börjat plugga lite smått inför dom också, tjoho älskar skolan(:
Försökte ta en fin bild på middagen igår, gick ju sådär haha </3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback