Fredag

Äntligen fredag hörni, så himla skönt. Jag slutade skolan lite efter tolv och vid ett hade jag körlektion. När den var slut åkte jag hem och åt lite mellis framför TV:n. Sen tog jag en liten powenap för jg var såå trött. Jag tar powenaps varje dag helt seriöst haha. I alla fall, ikväll har jag faktiskt inga planer utan ska bara vara hemma. Tycker inte om det egentligen men det har varit väldigt mycket den senaste tiden. Både denna, men framför allt förra veckan. Det var körlektioner, prov, gymmet, halloweenfest, annat plugg, övernattning, städning och sen Öland hela helgen. Så det ska ändå bli skönt med en lugn kväll. Kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback