Biljetter och lov

Igår hade jag fullt upp hela dagen, hade verkligen noll tod över haha därav utebliven uppdatering (igen). Som sagt så sov några kompisar hos mig för att sen gå upp vid fem på morgonen och vara i skolan supertidigt för att biljetter till nästa studenfest som är efter lovet. Det fanns mindre än 20 biljetter kvar så vi ville vara på den säkra sidan, vilket lönade sig då vi fick biljetter som ni ser. Så nu taggar vi halloweenfest tjoho.
 
Efter skolan hade jag körlektion, gymmade och sen drog jag hem till Annie ch Lois. Jag och Lois bakade en tårta som säkert blev god, och sen gjrode vi lite annat också. En jättebra dag blev det i alla fall och jag kom hem lite innan elva och då gick jag och la mig. Idag slutade jag vid tolv så nu har jag höstlov!!! Ikväll kommer några familjevänner hit på middag och sen blir det nog utgång för mig med lite kompisar så det blir kul. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback