Fredagen

Igår blev det ingen uppdatering, ledsen för det men jag var upptagen. Jag slutade tidigt och efter att ha fått lite (väldugt lite tyvärr) plugg gjort samt fixat lite annat så kom mina kompisar hit. Vi åkte till Kvantum och handlade massa mat osv inför kvällen och sen gjorde vi tacos. Lite senare på kvällen trillade det in lite fler kompisar och vi spenderade kvällen här. Jätteroligt hade vi. När de flesta åkt drog jag, Alex och Soffan ut och körde lite bil, älskar att åka bil på natten et är så himla mysigt. Jag kom hem vid två ungefär och då städade jag för huset var en enda röra haha. MEn det var det värt för jag hade en jättebra kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback