Ingen skolmotivation

Idag har varit en ganska seg dag, jag har försökt få lite plugg gjort men det gick väl inte så jättebra. Vi har inte så mycket, men det vi har hittar jag verkligen ingen motivation till. Sen ligger det jävla gymnasiearbetet och stirrar på mig hela tiden, och även om vi som sagt inte har mycket så är det alltid där och förstör haha. Alla säger ju att tvåan är det värsta året på gymnasiet, men jag var  i min "egna bubbla" och jag fattade typ inte hur mycket vi hade förrän det var över. Jag bara gjorde arbetet och märkte knappt av det. Så på grund av gymnasiearbetet tror jag helt ärligt att trean kommer bli värre. Förhoppningsvis blir det bättre när jag kommit igång lite mer men just nu känner jag mest för att spy på allt som heter gymnasiearbete. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback