Prov och studentmössor

Igår påväg hem från Annie och Lois // Studentmössprovning idag // Dageeeens
 
Igår efter skolan följde jag med Annie och Lois hem för att plugga tillsammans inför samhällsprovet vi hade idag. Det gick bra och provet kändes ändå ganska bra så vi får hoppas på det bästa. När vi pluggat klart stannade jag kvar där en tag och cyklade hem lite efter nio och då var det såå kallt (enligt mig) ute. Hösten är verkligen här nu I alla fall, idag hade vi stundetmössprovning i skolan. Hur sjukt ändå att vi tar studenten i år? Det känns lite nervöst faktiskt och jag är lite lost när det gäller framtiden, men samtidigt är jag väldigt taggad på studenten såklart!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback