Selfie x3 + nytt jobb

Idag har jag varit upptagen större delen av dagen så jag har inte hunnit blogga förrän nu. Jag vaknade vid tio, pluggade samhäll och sen hade jag körlektion vid 11. Den gick bra och efter det fixade jag lite saker innan jag åkte hem igen.
 
Sen vid 16-21 så jobbade jag på Vida Arena, jag har precis fått det jobbet så det var min första dag idag vilket var lite nervöst. Vida Arena är för er som inte vet en arena (no shit), bland annat Lakers hockeyarena men det är annat där också. Ikväll var det konsert med Rock of 80s tema, och det jag gjorde var att hjälpa till i kioskerna samt sälja programblad vilket gick bra. När jag kom hem åt jag kvällsmat och sen dess har jag bara tagit det lugnt. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback