1 september

Ledsen för att det hr varit lite tyst här ett tag, men jag har varit upptagen. I tisdags inverterade jag på City Gross (med Kalles fotbollslag) från 17-22 så då hade jag typ ingen tid över för att blogga. Igår efter skolan var jag och gymmade och sen solade innan det var dags för tacos till middag. Som ni kanske vet älskar jag tacos sp jag var väldigt glad haha. Idag hade vi skolfoto i skolan och i trean tar vi spexfoto istället för vanligt, vilket ni ser på sista bilden haha. Vår klass hade temat svensk sommar (dvs sommarkläder men regnkläder över typ). Sen hade vi två långa håltimmar och under den ena sprang jag på löpbandet, så jobbigt haha. Nu fick ni en snabb recap över mina senaste dagar haha. Kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback