Första studentfesten

Bilder på mitt fönster för tillfället, tog en hel del bilder igårkväll men alla är ovisbara här hahah...
 
Igår var det ju den första festen och temat var toga (antikens Grekland typ alltså). Jag tyckte det var lite svårt och sen var jag stressad också så min outfit blev inte skitbra haha men det funkade. Jag och några kompisar förade hos mig och sen drog vi vidare till Grace. Jag hade en jätterolig kväll och en mycket bra start på studentåret. Jag och Elinor, som sov hos mig, kom hem vid två ungefär och jag kan ju säga att vi var lagom pigga och fräscha när klockan ringde halv åtta imorse haha.. Men det var det värt och jag hade en jättelyckad kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback