Stockholm imorgon

 Fyra snaps från Stockholm för ett år sen ungefär. 
 
Idag började jag som sagt vid 11 vilket var sjukt skönt. Har annars bara en sovmorgon i veckan och den är inte så lång:( Så jag hann fixa lite saker på morgonen (förutom det vanliga) och även titta på ett avsnitt av Friends när jag åt frukost. I alla fall,  i skolan hade jag två lektioner och sen cyklade jag till gymmet. Jag kom precis hem därifrån och äter just nu lite mellis. Sen ska jag duscha, städa lite och packa. För imorgon ska vi till Stockholm med klassen på studieresa. Vi är borta två nätter så det blir jättekul. Det är ju som sagt en skolresa men jag hoppas vi får lite fritid också :) Och för att göra min dag ännu bättre så börjar även Paradise Hotel idag och jag är så taggad haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback