Home sweet home?

Några snaps från resan, samt den klassiska flygbilden haha. 
 
Nu är vi tillbaka i Sverige igen. Känns väldigt tråkigt om jag ska vara helt ärlig. Men jag har haft en såå bra resa och jag kommer leva på dessa minnen länge. Vi lämnade New York igår eftermiddag (NY-tid) och kom fram till Växjö vid 14 ungefär, svensk tid. Sen dess har jag packat upp och utöver det bara suttit vid datorn. Ikväll ska jag förmodligen träffa mina kompisar men det blir nog en ganska lugn kväll, för min del i alla fall. Sov ungefär 1h inatt eftersom vi tappade sex timmar pga tidsskillnaden. Men men, vi hörs mer imorgon. Tack NYC för världens bästa vecka!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback