Jetlag

Igår vid nio hämtade Alex mig och så mötte vi upp Oscar och Sofia. Hade inte träffat Sofia på typ en månad så det var jättekul. Sen åkte vi till Erik och träffade några fler. Vi gjorde väl inte så mycket speciellt egentligen, satt och snackade typ. Vid lite innan två tog vi bilen tillbaka och efter ett stopp på Donken var jag hemma igen. På grund av jetlagen somnade jag inte förrän fyra på natten och vakande halv ett idag. Är ju som sagt helt fel i tiden då mitt huvud är kvar i amerikansk tidzon. I alla fall, nu har vår kusin och hans tjej precis varit här en stund så det var mysigt. Sen ikväll kommer Elli hit och sover här för vi ska upp tidigt imorgon och köpa biljetter till nästa studentfest som är på onsdag. Så det blir jättekul!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback