Middag och högskokeprovet

Igår åt jag som sagt middag med mina kompisar, vi åt på Foodie (gamla rosegarden) på deras buffé och det var väldigt gott och mysigt. Efter det åkte jag och Elli som sagt hem till mig, vi satt uppe och åt chips ett ganska bra tag innan vi gick och la oss vilekt var väldigt mysigt. Idag stod klockan på halv sex (gick dock upp lite senare but still) för att gå upp och göra högskoleprovet. Det var första gången jag gjorde det och det gick väl helt okej. Blev en hel del chansningar men vi får hoppas på det bästa haha. Provet slutade halv fem typ och då var Elli och Ida här en liten stund innan de åkte hem. När de åkt somnade jag typ direkt för jag var så trött efter en natt med typ fyra timmars sömn och sen skrivit prov hela dagen. Men nu är provet gjort i alla fall och jag hoppas det gick bra som sagt :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback