Produktiv dag

Idag har varit en ganska effektiv dag, vilket känns skönt för jag fick en del avklarat på min to-do list innan New York (har ingen fysisk lista men vi kan låtsas). Hade nationella prov i svenska på förmiddagen, det kändes helt okej så jag hoppas det gick bra. Slutade tidigt så då åkte jag hem och åt lunch och sen gjorde jag min filosofiuppgift. Hade ju inte börjat skriva förrän idag (den ska vara inne imorgon 8.10) för att jag prioriterar dåligt, men jag jobbar ganska snabbt så det var lugnt. Sen städade jag lite samt gjorde jag klart de sista rättningarna av mitt GA. Jag lämnade in det för två månader sen och nu har jag alltså gjort den avslutande rättningen innan opponeringarna efter lovet. Efter det jobbade jag och kom hem för lite mindre än en timme sen. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, imorgon är det fredag och looov och jag är så taggad!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback