Studentfest igår

 Hej hörrni, igår var det dags för den sjätte (?) studentfesten. Temat denna gången var "Jag kom precis från.." och jag och typ alla andra i min klass som gick körde på födelsedagstema. Dels för att det är enkelt men också för att en i klassen fyllde år igår så det passade. Vi förfestade i alla fall tillsammans i klassen hemma hos mig vilket var jättekul, sen drog vi till själva studentfesten. Den var i Slottstallarna denna gången och inte på Grace, föredrar Grace men det var väldigt roligt ändå. Elli och Johannes sov här och efter att vi skickat Elli till skolan vid halv åtta imorse för att ha prov hade jag och Johannes sovmorgon till halv tio, vilket var väldigt behövligt. Som vanligt är skoldagen efter lite sådär, men det är det värt för hade ännu en jättebra kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback