Long time no see

Lite blandade bilder tagna sen senast vi såg, försökte sortera dom i någorlunda kronologisk ordning. 
 
Heeej igen hörrni! Nu har jag tänkt att jag ska göra ett nytt försök med bloggen efter ett uppehåll på snart än månad. Det har varit ganska skönt faktiskt men jag har saknat det lite också. Mycket håller på att förändras just nu (eller ja, mycket i mina mått mätt), så att gå tillbaka och blogga igen känns "tryggt" på något sätt. Något jag alltid ha gjort liksom. Sen får vi se hur länge det håller haha.
 
Vad har hänt sen senast då? Jag har jobbat jättemycket, träffat Johannes, träffat mina kompisar, varit i Ronneby och badat, varit på Tivoli i Köpenhamn, grillat, firat Karl Oskar-dagarna med några från klassen vilket var så himla roligt, äntligen börjat träna igen och massa annat. Har haft det väldigt bra i alla fall sen vi hördes senast, hoppas ni med har haft det. Nästa vecka börjar jag skolan igen men mer om det i ett annat inlägg tänkte jag :) 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback