Naturvetenskapligt basår

Som jag nämnde för någon dag sen så ska jag börja plugga till hösten. Närmare bestämt nu på tisdag. Jag ska gå naturvetenskapligt basår på Linneuniversitet här i Växjö, så inget flytta hemifrån i alla fall för det är jag absolut inte redo för haha.

 

Mina tankar kring detta har gått sååå mycket fram och tillbaka hela sommaren. En himla massa velande och många grubblande kvällar. Väldigt typiskt mig faktiskt. Men nu har jag bestämt mig för detta och jag var på introduktion i veckan och det känns helt okej. Alexander går även samma sak så jag har ju någon jag känner vilket känns skönt. Så det blir nog bra det här.



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback