För mycket

Idag har varit en fullproppad dag, det började med matteprovet och det gick katastrofalt. Jag kan skratta åt det nu i efterhand men jag vill ju ändå att det ska gå bra och det kändes fan inte bra haha. Efter skolan fikade jag semlor med mina kompisar eftersom det är semledagen idag. Gillar egentligen inte semlor så jättemycket men jag åt en min-nutellasemla som var jättegod.
 
Mitt under fikan ringde min körskola för tydligen hade jag bokat in en körlektion idag vilket jag totalt glömt bort. Så jag fick stressa till den och när den var slut satte jag mig på ett fik och skrev på min engelskauppsats. Sen åkte jag direkt och jobbade till halv åtta, kom hem, åt mat och fortsatte med uppsatsen. När den var klar satte jag igång med filosofiplugg som jag precis gjort klart och nu kollar jag på PH. Så nu får jag äntligen sitta ner och slappa haha, ska försöka klämma in en dusch också innan jag somnar. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback