Österrike imorgon

Idag är en väldigt fullspäckad dag, alltså jag kommer verkligen inte hinna allt jag fortfarande vill hinna med. Efter skolan jobbade jag, Annie och Lois med en samhällsuppgift, sen hann jag hem lite snabbt och försökte plugga lite idrott innan jag åkte och jobbade. Kom hem för lite mindre än en timme sen och ikväll ska jag hinna med att städa mitt rum, duscha, plugga, försöka göra en religionsuppgift och även packa. För imorgon åker jag och min familj till Österrike! Vi åker ett helt gäng och ska åka skidor, samma resa som vi gjorde förra året. Ska bli jättekul. Jag ska dock till första lektionen innan och göra idrottsprovet, wish me luck. Nu har jag precis fixat naglarna, älskar mina prioriteringar nu när jag har 100 andra saker att göra bästa jag:) Men jag löser det, nemas problemas. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback