2016 - Juli + Augusti

Juli - Jobbade min sista dag på sommarjobbet, hade en supermysig kväll vid Växjösjön med kompisar, åkte till Jönköping, hade en såå himla rolig grillkväll hos mig med mina kompisar och åkte till sommarstugan med familjen. Det var lite trassligt med relationer osv då så några dagar utanför civilisationen kändes väldigt skönt haha. Var sen på Östersjöfestivalen, solade och badade massor, var på Öland med mina kompisar och jag fyllde 18 år!!!! 
 
Augusti - Var på bio, shoppade en hel del, Sofia tog körkort och vi hade en jättemysig mini-roadtrip med lite kompisar. Den 6 augusti åkte jag med mina tjejkompisar till Rhodos och hade livets vecka!! Har så mycket minnen från den resan och det var definitivt en av årets höjdpunkter! Kom hem igen och tog vara på den sista veckan av mitt allra sista riktiga sommarlov. Jag började trean på gymnasiet, Håkan släppte ett nytt album, sov på balkongen med mina kompisar och jag skaffade gymkort på 24/7. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback