2016 - maj + juni

Maj - Inveg maj med valborgsfirande (egentligen den 31 april men glömde skriva med det i april-inlägget haha), bakade med flera gånger med mina kompisar, det var världens sommarväder, mysigaste fikan med kompisar, Annie och Lois fyllde 18, jag tog årets första bad i poolen och jag och mina kompisar hade taco-tisdag. Det hände lite saker i slutet av månaden så jag spenderade i princip all tid utanför skolan med mina kompisar (som ni märker på texten haha). 
 
Juni - Det fina vädret var kvar och jag en mysig sommarkväll på Evedal med mina kompisar. Den 4 juni bar det iväg till Göteborg med Annie och Lois för att se på Håkan på Ullevi, en av årets bästa kvällar utan tvekan. Tillbringade helgen i Göteborg och sen drog sista skolveckan i tvåan igång, fick sommarlov, fotograferades med mina syskon och sommarjobbade resten av månaden. Men hann utöver jobbet med en hel del fotbollsmatcher med kompisarna innan Sverige åkte ur EM, tacokvällar, fotorundor och en jätterolig midsommar i Alvesta. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback