2016 - september + oktober

September - Hade spexfoto med min klass, hade en jättemysig kväll med några kompisar som avslutades i en jätterolig utgång med andra kompisar och jag åkte till Stockholm med klassen. Hade såå roliga dagar där! Månaden bjöd på några sista sommardagar, Alex tog körkort vilket vi firade med ännu en rolig utgång. Jag klippte mig, hade släktfirande, oroade mig över GA och i slutet av månaden var det dags för första studentfesten som var superrolig!
 
Oktober - Jobbade på Vida Arena, åt kanelbullar, provade studentmössor, hängde mycket med kompisar, hade tacokvällar, var i skolan svintidigt med mina kompisar för att få studentfestbiljetter (mission accomplished) och pappa fyllde år. Vi fick höstlov och det firades återigen med en superrolig utgång med både nya och gamla kompisar.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback