Lovets sista dag

Idag är det sista dagen på jullovet, fyfan vad sorgligt. Känner mig inte taggad på skolan över huvud taget faktiskt, har väl inget emot skolan direkt men jag orkar inte med allt plugg. Även om jag har det väldigt lätt i skolan så är det så jäkla tråkigt. Men jag har i alla fall haft ett jättebra jullov, har haft så himla roligt verkligen tillsammans med massa fina människor. Borde dock pluggat en del vilket jag i princip inte gjort över huvud taget, men vet ni vad jag skiter i helt ärligt. Detta var mitt sista riktiga jullov och jag tänkte fan inte slösa bort det på att plugga. Jag hade haft betydligt tråkigare om jag tagit plugget före annat och jag vet att jag hinner ändå så det är luuugnt haha. Hoppas ni också haft en roligt lov allihopa, kram ♥ 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback