Tråkig tisdag

Denna dag har sett i princip exakt lika dan ut som igår. Jag var i skolan och efter det gymmade jag. Sen satte jag mig på ett fik och pluggade (skräll, är stammis där nu haha), denna gången med gymnasiearbetet. Efter det jobbade jag till halv åtta och sen kom jag hem och pluggade en liten stund till. Nu ligger jag i sängen och äter kvällsmacka och känner mig så jävla färdig med denna dagen. Det har bara varit en dålig dag. Allt tog lång tid imorse, skoldagen var dålig, det var jättemycket folk på gymmet = typ alla masiner var upptagna, jobbet var jättejobbigt och massa annat skit. Om en enda till liten sak går fel kommer jag helt seriöst gräva ner mig. Därför tänker jag inte resa mig ur sängen mer idag utan ligga här och kolla på serier tills jag somnar, låter som en bra plan. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback