Min helg

Hej hörrni, tänker inte ens be om ursäkt för min uppdatering denna gången för jag är trött på att se mig själv skriva det i varje inlägg haha. I alla fall, efter en ganska jobbig jobbvecka var jag ledig i helgen vilket var så skönt. I fredags kväll hämtade Johannes mig och så åkte vi hem till honom där vi även sov över. Sen på lördagen var vi ute lite, chillade och sen på kvällen på hans morfars födelsedagsfirande. Efter det åkte vi direkt hem till mig, käkade tacos, kollade friends och slappade typ. Han sov här till idag och då har vi typ gjort samma sak som resten av helgen haha. Har i alla fall varit en väldigt rolig och bra helg :)
 
Imorgon fyller jag år btw!! Blir ju 19 så ingen speciell ålder direkt, men ändå roligt såklart. Jag jobbar dock till 15 men sen ska vi fira med lite släkt och så så det blir kul. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback