Midsommar

Här är tre bilder från min midsommar, har inga fler tyvärr. Jag åkte i alla fall hem till Elli vid fyratiden och då fixade vi oss lite, åt kvällsmat och började förfesta lite. Senare på kvällen drog vi som sagt till en fest i Lessebo, det spöregnade på vägen dit så vi kom dit helt blöta och alla mina lockar var borta. Men förutom det hade jag en jätterolig kväll! Kände inte en enda människa tror jag förutom Elli, men det var roligt och är ju kul med lite nytt folk :) Jag sov hos Elli sen och innan vi somnade åt vi lite av det som blev över sen kvällsmaten vilket var ett väldigt bra beslut. Så jag hade en lyckad midsommar, hoppas ni också hade det. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback