Lördag och Söndag

I brist på bilder så får ni en bra låt istället. 
 
Hej hörrni, hoppas ni har haft en bra helg, det har jag i alla fall. Igår vid sex åkte jag hem till Elli där jag jag spenderade kvällen vilket var jättekul. Vi satt och snackade större delen av tiden, samt kollade på Mello och kikade även på balklänningar (främst till mig men det går sådär med det haha). Jag sov över hos henne och vi somnade väl lite efter fyra så inte jättemånga timmar sömn direkt men det är ju tur att det är helg haha. Idag efter vi vaknat, ätit frukost, gjort oss i ordning och lite annat tog jag bussen tillbaka hem igen. Hade ett väldigt mysigt dygn i alla fall och som sagt hoppas ni med hade det :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback