Min helg

Hej igen hörrni, hoppas ni haft en bra helg. Det har i alla fall jag och jag vet att uppdatering varit sämst, igen. Jag vill verkligen försöka bättra mig men känner att bloggen är så tråkig just nu. Men min plan nu är att börja ta med mig kameran lite oftare och fota mer generellt. Hoppas jag lyckas följa den planen haha. 
 
I alla fall, över till helgen. I fredags efter skolan var jag först på stan en stund med Elli, sen åkte jag hem till Annie och Lois där jag spenderade resten av kvällen. Vi gjorde glass (som aldrig blev klar haha), kollade på Friends och åt supergod mat som ni ser på bilderna. Igår var jag först hemma med familjen och åt tacos och hade lite lördagsmys. Sen kom Sofia och Alex (och Coffe en stund) och hämtade upp mig och då åkte vi ocjh mötte upp några fler, käkade Donken och sen åkte vi hem till Erik och var där en stund. Kom hem vid ett unegär men somnade inte förrän fyra kanske för satt uppe med snapchat ett tag haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback