Onsdag och torsdag

Igår hade jag en väldigt lugn dag till skillnad från i tisdags och idag. Jag slutade halv två typ och sen åkte jag hem direkt. Jag satt mest vid datorn och kollade serier och fick inte så mycket vettigt gjort över huvud taget haha. Men det var skönt att bara ta det lugnt. Idag blir det dock tvärtom. Jag slutade skolan vid två, hade körlektion och direkt efter det mötte jag upp mamma för att fixa nya pass. Våra går ut nästa vecka och vi ska resa ganska snart (yey!!!) så det behövde fixas. Nu sitter jag på ett fik och fördriver lite tid innan jag ska åka och jobba. När jag slutat ska jag hem och borde plugga inför ett filosofiprov imorgon men jag tvivlar på att det kommer hända haha. Hoppas ni haft en bra torsdag, imorgon är det fredag weho. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback