Studentfest ikväll

Hej hörrni, förlåt för lite halvdålig uppdatering i helgen men jag har varit upptagen. I lördags kollade jag på när Max spelade fotboll och sen jobbade jag från fem till ett på natten. Det var på teleborg så det tog typ en halvtimme att åka hem så när jag väl var hemma duschade jag och sen orkade jag inte blogga.
 
Igår vid två åkte jag till Lessebo för att träffa Elli. Vi satt mest och snackade om allt möjligt och sen planerade vi inför ikväll. Det är studentfest med filmtema vilket är sjukt svårt, speciellt med så kort förvaning som vi fick denna gången. Men nu har vi i alla fall kommit på en idé som är väldigt enkel att fixa men samtidigt helt okej bra haha. Kom tillbaka till Växjö vid hav elva ungefär efter en jättemysig dag :) Nu sitter jag i skolan och ska börja jobba med en biologiuppgift, så vi hörs mer imorgon. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback