Långhelg

Har verkligen inga bilder från denna helgen så ni får två selfies istället. 
 
Hej hörni, nu har vi kommit till den sista dagen på långhelgen och jag hoppas ni haft det bra. I tordags var jag ju hemma hos Elli och sov även där till fredagen. Det var jättemysigt som vanligt. På fredagen hade jag en körlektion ocn sen solade jag i trädgården innan jag jobbade på kvällen. Igår på morgonen var jag på en grej inför jobb i sommar, och sen solade jag även igår. Idag ska jag och mamma till IKEA och köpa lite grejer inför min studentmottagning. Så jag har fått en hel del gjort denna helgen så det känns bra, även om det har varit mycket "praktiska grejer". 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback