New York shopping

Här är bilder på det jag köpte i New York. Förlåt verkligen för att det tagit så lång tid för mig att lägga upp det (haha). Jag har säkert glömt nåt eftersom jag börjat använda alla saker (vet att jag köpte en svart kjol och lite underkläder och så också), vilket ni också ser på t.ex. skorna och sminket. Men men, här är det i alla fall och jag är väldigt nöjd med mina köp :)
Calvin Klein blus - Century 21, 35$
 Levi's jeans - Macy's, 40$
Rosa topp - Forever 21, okänt pris
Blus - H&M, 20$
Ralph Lauren mjukisbyxor - Century 21, okänt pris
Blus - H&M, 20$
Steve Madden standponcho (typ?) - Century 21, 35$
Svart blus - Forever 21, okänt pris
Jeansshorts (sämst bilder jag vet) - American Eagle outfitters, 50$
Tröja - Century 21, 25$
Nike Träningstights - okänt pris
Nike träningstopp - okänt pris
Nike långärmad träningströja - 45$
Converse - minns inte butiken, men 50$
Contour kit - Sephora, 28$
Micheal Kors plånbok - Macy's, 50$
Solglasögon - Urban Outfitters, 18$
Necessär - Victoria's Secret, 16$
Läppstift - MAC, 20$
 Ansiktsmask - Lusch, 10$
Kat von D liquid lipstick - Sephora, 18$ (?)
Ecotools sminkborstar - Wholefoods, okänt pris // Beautyblender - Forever 21, 3$ // Vit elfborste - Century 21, 3$


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

Alltså alla jävla vita ankelstrumpor.. Lär dig att man har svarta strumpor!

2017-05-17 @ 22:48:50

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback